Side 1 af 1

Browser til Legacy

: lør 29-07-2017 10:39
af Lone Cecillie Mørch
Jeg bruger Chrome som browser; da jeg stadig har problemer med en funktion i Legacy9 tænker jeg på, om der er en browser, der "spiller" bedre sammen med Legacy9.

Venlig hilsen
Lone Cecillie Mørch

Re: Browser til Legacy

: lør 29-07-2017 22:21
af Anne Marie H
Hvilken funktion har du problemer med? Jeg tror ikke, at din browser er årsagen.

Re: Browser til Legacy

: søn 30-07-2017 08:20
af Lone Cecillie Mørch
Hej Anne Marie,
jeg har tidligere skrevet om mit problem her i forum, og du fik forskellige løsningsforslag fra Support. Der har dog ikke været noget af dem, der har hjulpet. Det er funktionen "FamilySearch", hvor der kommer forskellige fejlmeddelelser, så jeg kan ikke bruge den. Jeg har også skrevet om dette i de forskellige grupper og fået mange forskellige løsningsforslag, som jeg har forsøgt mig med - dog uden resultat.
Idag skal vi være sammen med vores "it-ansvarlige", så håber jeg på en lykkelig udgang.

Venlig hilsen
Lone Cecillie Mørch

Re: Browser til Legacy

: søn 30-07-2017 15:12
af Lone Cecillie Mørch
Hej Anne Marie,
så blev sagen opklaret.
For nylig var der en stor opdatering af Windows10, hvorefter der var meget, der gik galt hos mig. Jeg fik genstalleret den tidligere version, og måtte derefter geninstallere flere programmer, bl.a. Legacy9. I den forbindelse ændrede jeg mit brugernavn, hvilket blev accepteret af Legacy. "Min unge mand" som er dygtig, rodede langt og længe i min pc her til formiddag, uden nogen effekt. Pludselig stødte han på mit tidligere brugernavn; det blev afprøvet med godt resultat; åbenbart var det nye ikke slået igennem hos Legacy.

Med venlig hilsen en glad
Lone Cecillie Mørch

Re: Browser til Legacy

: søn 30-07-2017 17:48
af Anne Marie H
Bare for, at evt. nye brugere ikke skal tro, at Legacy kræver brugernavn, så vil jeg gøre opmærksom på, at det omtalte brugernavn er til FamilySearch.

Godt, at du fik løst problemet :D