Browser til Legacy

Få hjælp til det som ikke lige passer andre steder

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Lone Cecillie Mørch
Indlæg: 7
Tilmeldt: tors 04-02-2016 08:45
Kontakt:

Browser til Legacy

Indlægaf Lone Cecillie Mørch » lør 29-07-2017 10:39

Jeg bruger Chrome som browser; da jeg stadig har problemer med en funktion i Legacy9 tænker jeg på, om der er en browser, der "spiller" bedre sammen med Legacy9.

Venlig hilsen
Lone Cecillie Mørch

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5144
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Browser til Legacy

Indlægaf Anne Marie H » lør 29-07-2017 22:21

Hvilken funktion har du problemer med? Jeg tror ikke, at din browser er årsagen.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Lone Cecillie Mørch
Indlæg: 7
Tilmeldt: tors 04-02-2016 08:45
Kontakt:

Re: Browser til Legacy

Indlægaf Lone Cecillie Mørch » søn 30-07-2017 08:20

Hej Anne Marie,
jeg har tidligere skrevet om mit problem her i forum, og du fik forskellige løsningsforslag fra Support. Der har dog ikke været noget af dem, der har hjulpet. Det er funktionen "FamilySearch", hvor der kommer forskellige fejlmeddelelser, så jeg kan ikke bruge den. Jeg har også skrevet om dette i de forskellige grupper og fået mange forskellige løsningsforslag, som jeg har forsøgt mig med - dog uden resultat.
Idag skal vi være sammen med vores "it-ansvarlige", så håber jeg på en lykkelig udgang.

Venlig hilsen
Lone Cecillie Mørch

Lone Cecillie Mørch
Indlæg: 7
Tilmeldt: tors 04-02-2016 08:45
Kontakt:

Re: Browser til Legacy

Indlægaf Lone Cecillie Mørch » søn 30-07-2017 15:12

Hej Anne Marie,
så blev sagen opklaret.
For nylig var der en stor opdatering af Windows10, hvorefter der var meget, der gik galt hos mig. Jeg fik genstalleret den tidligere version, og måtte derefter geninstallere flere programmer, bl.a. Legacy9. I den forbindelse ændrede jeg mit brugernavn, hvilket blev accepteret af Legacy. "Min unge mand" som er dygtig, rodede langt og længe i min pc her til formiddag, uden nogen effekt. Pludselig stødte han på mit tidligere brugernavn; det blev afprøvet med godt resultat; åbenbart var det nye ikke slået igennem hos Legacy.

Med venlig hilsen en glad
Lone Cecillie Mørch

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5144
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Browser til Legacy

Indlægaf Anne Marie H » søn 30-07-2017 17:48

Bare for, at evt. nye brugere ikke skal tro, at Legacy kræver brugernavn, så vil jeg gøre opmærksom på, at det omtalte brugernavn er til FamilySearch.

Godt, at du fik løst problemet :D
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster