Slægtsforskning i USA

Få hjælp til det som ikke lige passer andre steder

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Krøyer
Indlæg: 19
Tilmeldt: fre 06-11-2015 21:58
Kontakt:

Slægtsforskning i USA

Indlægaf Krøyer » søn 18-12-2016 16:47

Hej
Jeg vil høre om der er nogen der ved, hvad det koster at få hjælp af Legasy til at finde slægtninge i USA.

Min oldefar emigrede til USA og familien hørte aldrig fra ham igen, jeg syntes at det kunne være hyggelig/rart at have ham i slægtstræet.

jeg ved lægger en kopi af en mail fra dem.

Venlig hilsen Vibeke




Subject: How will we pursue your goals?

Legacy Tree Genealogists is a professional research firm
Order research online | Click to view images



Legacy Tree Puts Your Family History in Great Hands.
While each family tree tends to take its own wonderful, winding path through history, we’re experts at keeping our clients' goals and projects on track. Here’s how we do it.

SETTING GOALS
After your order, a Legacy Tree project manager will work with you to find out what you know and exactly what you want to know about your genealogy, and will help you set goals specific to your project.

DISCOVERING YOUR STORY
Next, our team (comprised of credentialed and experienced genealogists and researchers worldwide) will efficiently and thoroughly research and analyze your family history. We’ll start our search in the millions of historical records at Salt Lake City’s world-famous Family History Library and in the billions of historical records we can access online. Other records will also be obtained from on-site agents and archives when needed. Once we’ve learned all we can for you in our agreed-upon timeframe, we’ll create a detailed report of what we’ve found, including sources searched and documents discovered.

CHECKING IT TWICE
When research has been completed, additional team members will review the work in order to ensure the utmost quality and accuracy.

UPDATING YOUR FAMILY TREE
We’ll create both a digital and a printed copy of your family tree for you, and post the digital version on a private webpage that also includes your research report and scanned documents. This will let you easily share your discoveries with the rest of your family online.

MAILING YOUR KEEPSAKE BINDER
We’ll mail you our detailed research report, a list of sources searched, hard copies of documents and family tree charts in a keepsake binder. Unless you’ve requested a rush project or we tell you otherwise, you’ll likely receive your binder about 10-12 weeks from the time we begin. We’ll check in with you to make sure you’ve received your binder and to see if you have any questions.

PICKING UP WHERE WE LEFT OFF
After seeing what we can do in our first project, many clients ask us to explore more or new chapters of their family history for them. Please let us know if there’s more we can do for you after your initial research is complete. We’d love to help you continue to discover your story.

Order Research ›
 

 

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5155
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Slægtsforskning i USA

Indlægaf Anne Marie H » søn 18-12-2016 17:54

Har aldrig hørt om dem, og jeg er ret sikker på, at der ikke er nogen tilknytning til Millennia Corp., der står bag Legacy programmet. Hvem er afsenderen af den mail, du henviser til?
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5155
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Slægtsforskning i USA

Indlægaf Anne Marie H » søn 18-12-2016 18:02

Er du medlem af DIS-Danmark? Hvis du er det, så kan du få hjælp til opslag i Ancestry.

Har du brugt Legacys mulighed for at søge direkte i FamilySearch? Jeg har masser af slægt i USA, som der er rig mulighed for at finde uden at betale i dyre domme for resultater, som du måske ikke engang kan kontrollere rigtigheden af selv...
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Krøyer
Indlæg: 19
Tilmeldt: fre 06-11-2015 21:58
Kontakt:

Re: Slægtsforskning i USA

Indlægaf Krøyer » søn 18-12-2016 20:24

Hej Annemarie

Tak for dit svar
Jeg er ikke betalende medlem af DIS.

Jeg har søgt efter min slægtning, jeg ved han er der, for jeg har fundet ham engang, - den gang placerede jeg ham/Linket under favoriter på computeren, men linket var blevet for gammel, da jeg ville arbejde med det, så jeg kunne ikke bruge det. Og nu kan jeg ikke finde ham igen.

Afsenderen på det første jeg spurgte om er dette:

Visit us at http://legacytree.com

Legacy Tree Genealogists, Inc., 50 W. Broadway Suite 303, Salt Lake City, UT 84101, United States
You may unsubscribe or change your contact details at any time.

Venlig hilsen
Vibeke :wink:

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5155
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Slægtsforskning i USA

Indlægaf Anne Marie H » man 19-12-2016 10:09

Nu har jeg fået svar fra USA, og det nævnte firma har INTET med programmet Legacy Family Tree at gøre.

Det er vist MyHeritage, der står bag. Endnu en mulig pengemaskine fra det firma? Og hvis de bruger MyHeritage som grundlag til at lave et slægtstræ, så vil jeg tænke mig om nogle gange, inden jeg betror dem opgaven. Der er så mange fejl i deres SmartMatch, at det må betragtes som ubrugeligt og utroværdigt.

Så kan man ligeså godt selv bruge FamilySearch. Der er også fejl i nogle af de træer, som private har lagt ind, men i det mindste er FamilySearch gratis at bruge :D
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster