Run-time error '13' i Slægtskabsberegner - Problem LØST

Få hjælp til det som ikke lige passer andre steder

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

prebengk
Indlæg: 85
Tilmeldt: ons 09-07-2008 18:31
Kontakt:

Run-time error '13' i Slægtskabsberegner - Problem LØST

Indlægaf prebengk » tirs 02-08-2016 11:56

Nu er jeg løbet ind i et problem som jeg ikke umiddelbart kan finde en løsning på.
Når jeg vælger Slægtskabsberegner får jeg godt nok vis de forskellige slægtskaber til en person, men hvis jeg vælger knappen Udskriv får jeg følgende fejl:
--------------------------
Run-time error '13'
Type Mismatch
--------------------------
Så kan jeg klikke Ok og Legacy lukkes.

Her prøvet at følge løsningerne via dette link, dog uden held.
http://support.legacyfamilytree.com/art ... match.html

Med total afinstallering af Legacy, oprydning i registreringsdatabase m.m. inden geninstallation, uden at det hat gjort en forskel.

Bruger Windows 10 og Legacy 8, version 8.0.0.559

Den version opdaterede jeg til lige inden jeg tog på ferie, og det er først nu jeg igen er begyndt at arbejde med Legacy igen.
Er der andre der har oplevet denne fejl i version 8.0.0.559 eller er det kun mig?
Gode råd modtages med tak.

prebengk
Indlæg: 85
Tilmeldt: ons 09-07-2008 18:31
Kontakt:

Indlægaf prebengk » tirs 02-08-2016 12:21

Problemet løst.
Løsningen var at kopier følgende mapper fra min bærbare (uden problemet) og over på min stationær (den med problemet)

Kopierede mappen C\:Program Files (x86)\Legacy8
samt mappen C:\Users\Navn\Documents\Legacy Family Tree

Efter at have kopieret mapperne og overskrevet de eksisterende mapper, virker alt som tidligere.
Så er spørgsmålet bare hvad det er der har været i mapperne fra den bærbare, som har løst problemet, som ikke kom med ven en ren installation.

Inden den rene installation havde jeg slettet alle filer i de ovennævnte mapper, så det kan ikke have været en "gammel" fil der drillede.


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster