Dansk brugervejledning

Få hjælp til det som ikke lige passer andre steder

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

PEN
Indlæg: 5
Tilmeldt: ons 20-01-2016 15:06
Kontakt:

Dansk brugervejledning

Indlægaf PEN » ons 20-01-2016 19:59

Jeg er helt ny bruger af Legacy, og jeg vil derfor gerne vide, om den danske brugervejledning til L8 er udkommet.
På forsiden af den danske hjemmeside står der, at man kan købe den under Diverse i Forum, men det har jeg ikke kunnet finde.
Venlig hilsen
Povl Erik Nielsen

Jeg har version 8.0.0.536 Deluxe

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5151
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Dansk brugervejledning

Indlægaf Anne Marie H » ons 20-01-2016 20:34

P. E. Nielsen skrev:Jeg er helt ny bruger af Legacy, og jeg vil derfor gerne vide, om den danske brugervejledning til L8 er udkommet.
På forsiden af den danske hjemmeside står der, at man kan købe den under Diverse i Forum, men det har jeg ikke kunnet finde.
Venlig hilsen
Povl Erik Nielsen

Jeg har version 8.0.0.536 Deluxe


Velkommen til. Manualen er Forlængst udkommet :D Køb her https://www.legacyfamilytree.net/secure/LegacyDansk.htm
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Jørgen Reinholdt Jensen
Indlæg: 12
Tilmeldt: lør 21-02-2009 17:09
Geografisk sted: Fyn
Kontakt:

Dansk brugervejledning

Indlægaf Jørgen Reinholdt Jensen » ons 17-02-2016 17:19

Jeg har netop forsøgt at bestille den danske brugervejledning via linket her i forum, men når jeg sender de indtastede oplysninger får jeg følgende besked: Connection refused.
Kan nogen hjælpe med dette, eller skel jeg skrive direkte til den amerikanske hjemmeside?

På forhånd tak

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5151
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Dansk brugervejledning

Indlægaf Anne Marie H » ons 17-02-2016 17:42

Jørgen Reinholdt Jensen skrev:Jeg har netop forsøgt at bestille den danske brugervejledning via linket her i forum, men når jeg sender de indtastede oplysninger får jeg følgende besked: Connection refused.
Kan nogen hjælpe med dette, eller skel jeg skrive direkte til den amerikanske hjemmeside?

På forhånd tak


Du skal bestille via det link, jeg har givet ovenfor. Du kan ikke bestille via den amerikanske side, så får du manualen på engelsk. Jeg spørger amerikanerne, om der er problemer med deres server.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Jørgen Reinholdt Jensen
Indlæg: 12
Tilmeldt: lør 21-02-2009 17:09
Geografisk sted: Fyn
Kontakt:

Dansk brugervejledning

Indlægaf Jørgen Reinholdt Jensen » ons 17-02-2016 18:16

Tak for dit hurtige svar.

Jeg har forsøgt 3 gange i løbet af dagen med det link du har angivet, men det virker ikke. Måske har de server problemer.


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster