Dobbelt

Få hjælp til det som ikke lige passer andre steder

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Keller
Indlæg: 5
Tilmeldt: fre 04-09-2015 17:33
Kontakt:

Dobbelt

Indlægaf Keller » man 21-12-2015 22:53

Jeg har en person som måske er tastet ind to gange, og som har to sæt forældre. Forældrene er de samme begge gange, kan jeg bare slette den ene person uden der sker noget med den anden indtastning af samme person, og uden linket til forældre og søskende forsvinder. Personen har samme Rin-id nr. begge gange.
PFT
Lars

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5151
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Dobbelt

Indlægaf Anne Marie H » man 21-12-2015 23:41

Keller skrev:Jeg har en person som måske er tastet ind to gange, og som har to sæt forældre. Forældrene er de samme begge gange, kan jeg bare slette den ene person uden der sker noget med den anden indtastning af samme person, og uden linket til forældre og søskende forsvinder. Personen har samme Rin-id nr. begge gange.
PFT
Lars


Hvis det er tastet ind to gange, så kan det IKKE være samme RIN-nummer. Jeg vil meget gerne i første omgang se et skærmprint, hvor man i Indeks kan se begge personer, og desuden en familiegrupperapport. Eller du kan sende din fil til mig i en privat mail, så skal jeg tjekke, hvad der kan være gået galt med din indtastning?

Umiddelbart kan det lyde som om, at du har tilknyttet den samme person to gange til samme forældrepar. I så fald skal du fjerne tilknytningen ved at højreklikke på barnet og fjerne tilknytningen til forældrene.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster