Har købt og betalt for Legacy de Luxe

Få hjælp til det som ikke lige passer andre steder

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Kirsten Katborg
Indlæg: 1
Tilmeldt: lør 06-06-2015 10:09
Kontakt:

Har købt og betalt for Legacy de Luxe

Indlægaf Kirsten Katborg » lør 06-06-2015 10:26

Hej

Jeg har købt og betalt for at få Legacy de Luxe, men jeg har ikke modtaget nogen mail eller andet på købet.
Beløb trukket på min konto: kr, 277,92/US dollars 39,90

Er der nogen herinde, som kan hjælpe? :P

mvh Kirsten

baertel
Tester
Indlæg: 1222
Tilmeldt: søn 22-05-2005 12:56
Geografisk sted: 2670 Greve
Kontakt:

Indlægaf baertel » lør 06-06-2015 11:16

Skriv en mail til Sales@LegacyFamilyTree.com og angiv dit navn og betalingsinfo.
Især din email-adresse er vigtig. Hvis du har anført forkert mail-adresse ved bestilling vil du selvfølgelig ikke kunne modtage bekræftelse og kundenummer.
mvh
Leif Bærtelsen


Versioner: Betaer og GR deluxe ;-)
Windows 11, 64 bit

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5153
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » lør 06-06-2015 11:25

Jeg kan se, at du har købt den fulde pakke. Den sendes med post fra USA, så det vil afhænge af, hvornår du har bestilt den.

Du burde have valgt download-versionen her på legacydansk.com, se fanen LegacyDansk.

Du skal huske, at når du modtager din pakke fra USA, så skal alligevel downloade programmet herfra, hvis du vil have den dansksprogede hjælp-fil.

Da de har trukket betalingen, har de nok også sendt pakken, så du kan sikkert ikke nå at annullere dit køb, men du kan da prøve. Skriv til dem på info@legacyfamilytree.com
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster