Kan ikke åbne TILPAS

Få hjælp til det som ikke lige passer andre steder

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

UST
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs 07-04-2015 16:26
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Indlægaf UST » tirs 07-04-2015 16:58

Hej!
Er der nogen der evt. kan hjælpe mig med følgende problem:
Når jeg står i "hovedbjælken" på fanen "Valg" og derefter trykker på fanen "Tilpas" så fryser skærmen og jeg må lukke programmet, da jeg ikke kan komme videre. Jeg har prøvet mange gange uden at det er lykkedes mig at komme ind på fanen.

Alle de andre faner under "Valg" virker godt nok.

Mærkeligt!

Jeg vil være glad for at få et godt råd for at kunne komme videre.
Ulf Steenholt
3520 Farum

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5151
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » ons 08-04-2015 12:23

Hej Ulf,

Har du opdateret Legacy til seneste version 8.0.0.473? hvis ikke, så skal du gøre det som det første.

Dernæst skal jeg vide, hvor du har placeret dine programfiler? Har du fulgt anbefalingerne her viewtopic.php?t=2659

Hvis alt er som det skal være, ref. ovenstående. Så bliver du nødt til at afinstallere Legacy og derefter downloade igen. Der er givetvis gået et eller andet galt, da du i sin tid downloadede programmet.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

UST
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs 07-04-2015 16:26
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

"TILPAS"

Indlægaf UST » fre 10-04-2015 09:15

[quote="amh"]Hej Ulf,

Har du opdateret Legacy til seneste version 8.0.0.473? hvis ikke, så skal du gøre det som det første.

Dernæst skal jeg vide, hvor du har placeret dine programfiler? Har du fulgt anbefalingerne her viewtopic.php?t=2659

Hvis alt er som det skal være, ref. ovenstående. Så bliver du nødt til at afinstallere Legacy og derefter downloade igen. Der er givetvis gået et eller andet galt, da du i sin tid downloadede programmet.[/quote]

Hej Anne Marie,
Den er opdateret til nævnte version og jeg har brugt de nævnte anvisninger. Jeg har prøvet at indlæse programmet flere gange uden resultat. Til sidst har jeg igen forsøgt at afinstallere det med resultat, som vist i vedlagte bilag E og F. Jeg har også flere gange prøvet at vælge fanerne "Valg" og "Tilpas" og lod det bare køre. Efter ca. 4 minutter kom meddelelsen som vist på bilag A. Efter lidt tid igen kom "Tilpas" frem (bilag C), men det hjalp ikke noget, fordi jeg ikke kunne komme ind på de enkelte punkter jvf bilagene D og E. Jeg håber, dette kan give et fingerpeg om, hvordan det kan løses. Bilagene fremsendes separat.

God weekend
Ulf
Vedhæftede filer
Legacy8 B.JPG
(173.43 KiB) Downloadet 57 gange
Ulf Steenholt

3520 Farum


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster