Vil have fjernet ordet: fra.

Få hjælp til det som ikke lige passer andre steder

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Vivi Madsen
Indlæg: 2
Tilmeldt: tors 26-02-2015 12:09
Kontakt:

Vil have fjernet ordet: fra.

Indlægaf Vivi Madsen » tors 26-02-2015 12:55

Efter at jeg har opdateret Legacy 8 forleden dag, har den forandret sig. Når jeg skal lave min Anebog til udprintning, kan jeg se der f.eksempel står: Vivi Madsen blev gift fra (og så står datoen og år). Det samme sker også ved fødsel og død, inden datoerne står der: fra. Hvordan kommer jeg af med ordet fra?
Venlig hilsen Vivi Madsen

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5153
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Vil have fjernet ordet: fra.

Indlægaf Anne Marie H » tors 26-02-2015 14:54

Vivi Madsen skrev:Efter at jeg har opdateret Legacy 8 forleden dag, har den forandret sig. Når jeg skal lave min Anebog til udprintning, kan jeg se der f.eksempel står: Vivi Madsen blev gift fra (og så står datoen og år). Det samme sker også ved fødsel og død, inden datoerne står der: fra. Hvordan kommer jeg af med ordet fra?
Venlig hilsen Vivi Madsen


Det kommer du af med ved næste opdatering. Det er en lille fejl, der har sneget sig ind.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Vivi Madsen
Indlæg: 2
Tilmeldt: tors 26-02-2015 12:09
Kontakt:

Indlægaf Vivi Madsen » fre 27-02-2015 10:12

Takker for dit svar. Kan du sige mig hvor længe jeg skal vente på den nye opdatering? Der er også problemer med, at nogle steder i Anebogen, går teksten ind over billederne, og det var ikke rettet i den opdatering jeg lavede forleden dag. Efter jeg har fået Legacy 8 har jeg ikke kunne printe Anebog eller Efterslægt ud, uden der er de påviste fejl. :( Ser frem til at det bliver rettet inden ret længe. Med venlig hilsen Vivi Madsen


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster