Run time error 9, Subscript out of range
Har pludselig fået denne fejlmeddelelse når jeg vil tilføje ny rolle i fælles kilder og programmet lukker derefter ned når jeg vælger OK.
HAR prøvet at kigge i listen over fejlmeddelelser, men der får jeg også en fejlmeddelelse "Error 404" så den duer heller ikke
Hvad er der galt???
Med venlig hilsen
Hanne E. Hansen
Run time error 9, Subscript out of range
Redaktører: Testere, Oversættergruppe
-
- Indlæg: 7
- Tilmeldt: lør 21-04-2012 16:32
- Kontakt:
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5155
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
-
- Indlæg: 7
- Tilmeldt: lør 21-04-2012 16:32
- Kontakt:
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5155
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
OK, så er jeg med - du forvirrede mig ved at tale om roller og fælles kilder, for det har jeg aldrig hørt om
Her er beskrevet, hvordan du kan komme af med Error 9
http://support.legacyfamilytree.com/article/AA-00210
Her er beskrevet, hvordan du kan komme af med Error 9
http://support.legacyfamilytree.com/article/AA-00210
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
-
- Indlæg: 7
- Tilmeldt: lør 21-04-2012 16:32
- Kontakt:
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5155
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Først og fremmest skal du køre en Filvedligeholdelse, se under fanen Fil > Filvedligeholdelse. Det er et must, hvis programmet driller.
Hvis ikke det fjerner problemet, så kør opdateringen af programmet igen. Noget kan være fejlet, da du downloadede den seneste opdatering.
Dernæst foreslår de - hvis ikke opdateringen virker - at du skal slette .usr-filerne - dog IKKE Legacy.usr
Du finder .usr-filerne i Documents\Legacy Family Tree\_AppData\Usr
Hvis alt andet fejler, så skal du kopiere dine data over i en anden fil, som beskrevet i pkt. 3
Og endelig pkt. 4 som sidste mulighed, men mon ikke problemet er løst, inden du når dertil...
Det kan også være et Windows 7 problem, hvis du kører den, se her http://www.sevenforums.com/general-disc ... range.html
Hvis ikke det fjerner problemet, så kør opdateringen af programmet igen. Noget kan være fejlet, da du downloadede den seneste opdatering.
Dernæst foreslår de - hvis ikke opdateringen virker - at du skal slette .usr-filerne - dog IKKE Legacy.usr
Du finder .usr-filerne i Documents\Legacy Family Tree\_AppData\Usr
Hvis alt andet fejler, så skal du kopiere dine data over i en anden fil, som beskrevet i pkt. 3
Og endelig pkt. 4 som sidste mulighed, men mon ikke problemet er løst, inden du når dertil...
Det kan også være et Windows 7 problem, hvis du kører den, se her http://www.sevenforums.com/general-disc ... range.html
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
-
- Indlæg: 7
- Tilmeldt: lør 21-04-2012 16:32
- Kontakt:
-
- Indlæg: 7
- Tilmeldt: lør 21-04-2012 16:32
- Kontakt:
Jeg må lige tilføje at jeg bruger windows 8.1 og jeg har brugt Legacy siden ca. 2005, hvor jeg aldrig har haft problemer.
Siden jeg har installeret Legacy 8 har der ikke været andet end problemer med at programmet låser og har en meget sløv arbejdsgang (får ustandseligt meddelsen om at programmet ikke svarer.....og ja, jeg har geninstalleret og så videre....
Siden jeg har installeret Legacy 8 har der ikke været andet end problemer med at programmet låser og har en meget sløv arbejdsgang (får ustandseligt meddelsen om at programmet ikke svarer.....og ja, jeg har geninstalleret og så videre....
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5155
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Da du installerede Legacy 8, fulgte du da processen her viewtopic.php?t=2659
Jeg vil foreslå, at du gør følgende:
Tag kopi af dine data-og mediemapper, samt skriv dit Legacy Deluxe kundenummer ned. VIGTIGT!
Afinstaller derefter Legacy 8 helt. Det gør du via din PCs kontrolpanel > Fjern program
Installer derefter Legacy 8 igen herfra http://legacydansk.com/?page=downloadLegacy
Følg ovenstående 'opskrift', når du installerer og flytter dine data tilbage i de korrekte mapper.
Jeg vil foreslå, at du gør følgende:
Tag kopi af dine data-og mediemapper, samt skriv dit Legacy Deluxe kundenummer ned. VIGTIGT!
Afinstaller derefter Legacy 8 helt. Det gør du via din PCs kontrolpanel > Fjern program
Installer derefter Legacy 8 igen herfra http://legacydansk.com/?page=downloadLegacy
Følg ovenstående 'opskrift', når du installerer og flytter dine data tilbage i de korrekte mapper.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster