Program svarer ikke
Redaktører: Testere, Oversættergruppe
-
- Indlæg: 33
- Tilmeldt: tors 13-03-2014 14:19
- Kontakt:
Program svarer ikke
Program svarer ikke.
Hver gang jeg er på legacy og lukker ned, kan jeg ikke komme videre, for der kommer bare beskeden "legacy svarer ikke". Derfor er jeg nødt til at bruge ctrl-alt-delete, for at komme ud af programmet men det er jo ikke holdbart i længden.
Det er efter jeg har downloaded den nye opdatering. Er der andre, der også har den fejlmelding og har en løsning?
På forhånd tusind tak.
Venlig hilsen
Grethe Frost
Hver gang jeg er på legacy og lukker ned, kan jeg ikke komme videre, for der kommer bare beskeden "legacy svarer ikke". Derfor er jeg nødt til at bruge ctrl-alt-delete, for at komme ud af programmet men det er jo ikke holdbart i længden.
Det er efter jeg har downloaded den nye opdatering. Er der andre, der også har den fejlmelding og har en løsning?
På forhånd tusind tak.
Venlig hilsen
Grethe Frost
-
- Indlæg: 135
- Tilmeldt: lør 29-10-2005 22:42
- Geografisk sted: Brabrand Århus
- Kontakt:
-
- Indlæg: 33
- Tilmeldt: tors 13-03-2014 14:19
- Kontakt:
-
- Indlæg: 33
- Tilmeldt: tors 13-03-2014 14:19
- Kontakt:
Nu har jeg prøvet at afinstallere Legacy programmet men det kan ikke fjernes. Jeg kan desværre stadig ikke lukke ned, når jeg er inde og arbejde med slægten.
Derfor er jeg nødt til at bruge ctrl+alt+delete hver gang jeg går ud af programmet og det er lidt træls. Problemet er først kommet efter jeg har hentet den nye opdatering.
Er der en venlig sjæl som vil hjælpe mig, for jeg er helt blank
På forhånd mange tak.
Venlig hilsen
Grethe Frost
Derfor er jeg nødt til at bruge ctrl+alt+delete hver gang jeg går ud af programmet og det er lidt træls. Problemet er først kommet efter jeg har hentet den nye opdatering.
Er der en venlig sjæl som vil hjælpe mig, for jeg er helt blank
På forhånd mange tak.
Venlig hilsen
Grethe Frost
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5155
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Du skal ikke gøre andet i første omgang end at klikke på filen legacy8setup.exe. Den finder du i mappen C:\Documents\Legacy Family Tree\_AppData
Der er gået et eller andet galt, da du updaterede, så mon ikke det kan løses ved at køre opdateringen igen.
Der er gået et eller andet galt, da du updaterede, så mon ikke det kan løses ved at køre opdateringen igen.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
-
- Indlæg: 33
- Tilmeldt: tors 13-03-2014 14:19
- Kontakt:
Hej Anne Marie
Jeg har ikke den fil der hedder legacy8setup.exe. I mappen du nævner er der kun en som hedder legacy8setup og jeg har været igennem alle.
Hvis jeg klikker på den kommer der bare beskeden om jeg vil tillade at legacy8setup.exe foretager ændringer og det har jeg sagt ja til men mere sker der ikke.
Hvordan søren kan den .exe fil forsvinde for mig og hvad kan jeg nu gøre?
Venlig hilsen
Grethe Frost
Jeg har ikke den fil der hedder legacy8setup.exe. I mappen du nævner er der kun en som hedder legacy8setup og jeg har været igennem alle.
Hvis jeg klikker på den kommer der bare beskeden om jeg vil tillade at legacy8setup.exe foretager ændringer og det har jeg sagt ja til men mere sker der ikke.
Hvordan søren kan den .exe fil forsvinde for mig og hvad kan jeg nu gøre?
Venlig hilsen
Grethe Frost
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5155
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
-
- Indlæg: 33
- Tilmeldt: tors 13-03-2014 14:19
- Kontakt:
Hej Anne Marie
Nu har jeg prøvet ALT, men jeg kan stadig ikke få programmet til at lukke ned, så jeg er ved at fortvivle Datoen er den 26/7-2014.
Vil det hjælpe dig, hvis jeg vedhæfter et par billeder jeg har taget af hvordan det står i oversigten "Dokumenter, Legacy Family Tree og _Appdata.
Jeg håber og ønsker sådan at jeg igen kan komme til at arbejde i programmet.
På forhånd tusind tak
Venlig hilsen
Grethe Frost
Nu har jeg prøvet ALT, men jeg kan stadig ikke få programmet til at lukke ned, så jeg er ved at fortvivle Datoen er den 26/7-2014.
Vil det hjælpe dig, hvis jeg vedhæfter et par billeder jeg har taget af hvordan det står i oversigten "Dokumenter, Legacy Family Tree og _Appdata.
Jeg håber og ønsker sådan at jeg igen kan komme til at arbejde i programmet.
På forhånd tusind tak
Venlig hilsen
Grethe Frost
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5155
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
-
- Indlæg: 33
- Tilmeldt: tors 13-03-2014 14:19
- Kontakt:
-
- Indlæg: 33
- Tilmeldt: tors 13-03-2014 14:19
- Kontakt:
Hej Anne Marie
Nu forsøger jeg denne vej. Jeg har sendt flere private beskeder til dig uden at få svar på mit spørgsmål stillet første gang den 29/7.
Jeg kan stadig ikke lukke programmet ned og kan ikke vedhæfte de billeder du godt vil se. Jeg har valgt "vedhæft filen" men så sker der ikke mere.
Jeg ved ikke om Leif har været inde over, for han ringede en dag til mig. Desværre kunne han ikke høre mig selvom jeg "blev hængende". Jeg prøvede efterfølgende at ringe tilbage desværre uden at få fat i ham.
Hvordan får jeg vedhæftet de billeder her i forum, så jeg kan få hjælp og komme videre, for jeg er rigtig ærgerlig over at skulle bruge ctrl+alt+delete hver gang.
Venlig hilsen
Grethe Frost
Nu forsøger jeg denne vej. Jeg har sendt flere private beskeder til dig uden at få svar på mit spørgsmål stillet første gang den 29/7.
Jeg kan stadig ikke lukke programmet ned og kan ikke vedhæfte de billeder du godt vil se. Jeg har valgt "vedhæft filen" men så sker der ikke mere.
Jeg ved ikke om Leif har været inde over, for han ringede en dag til mig. Desværre kunne han ikke høre mig selvom jeg "blev hængende". Jeg prøvede efterfølgende at ringe tilbage desværre uden at få fat i ham.
Hvordan får jeg vedhæftet de billeder her i forum, så jeg kan få hjælp og komme videre, for jeg er rigtig ærgerlig over at skulle bruge ctrl+alt+delete hver gang.
Venlig hilsen
Grethe Frost
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5155
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Hej Grethe,
Jeg har ikke modtaget PB'er fra dig. Den seneste, jeg har fra dig, er fra april måned.
Der er jo uden tvivl gået noget galt hos dig, da du opdaterede, og jeg ved simpelthen ikke, hvad vi kan gøre
Jeg håber, at der er nogle af de mere teknisk kyndige, der kan komme på banen!
Jeg har ikke modtaget PB'er fra dig. Den seneste, jeg har fra dig, er fra april måned.
Der er jo uden tvivl gået noget galt hos dig, da du opdaterede, og jeg ved simpelthen ikke, hvad vi kan gøre
Jeg håber, at der er nogle af de mere teknisk kyndige, der kan komme på banen!
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
-
- Indlæg: 33
- Tilmeldt: tors 13-03-2014 14:19
- Kontakt:
-
- Indlæg: 33
- Tilmeldt: tors 13-03-2014 14:19
- Kontakt:
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5155
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster