dobbelt identitet

Få hjælp til det som ikke lige passer andre steder

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Lone Wredstrøm
Indlæg: 66
Tilmeldt: søn 09-03-2008 21:51
Geografisk sted: København
Kontakt:

dobbelt identitet

Indlægaf Lone Wredstrøm » søn 13-07-2014 12:42

Jeg har en ane der rejser fra mand og børn i Sverige. Han får efter 9 år bevilliget skilsmisse.
Der er en stor sandsynlighed for, at kvinden slår sig ned i Danmark under nyt/falsk navn, prøver at blive gift, men kan ikke p.g.a. manglende officielle papirer, men bor sammen med manden og får 2 børn.
Ved alle offentlige ting - kirkebøger, folketællinger står hun med det nye navn, men ved begravelsen får hun pludselig tilskrevet sit oprindelige fødeEFTERNAVN, men ikke oprindelige fornavne :?

Hvordan kan jeg registrer hende, med 2 ægteskaber med børn i hver? Og hvor hun h.h.v. hedder Helena Sofie Wretström og Carolina Magnidotter !!! :roll:
Lone

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5151
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » søn 13-07-2014 13:15

Hvis du er sikker på, at det er samme person, så bør du bruge funktionen 'Også kendt som'/Alternativt navn. Dvs. at hun kun er registreret een gang, men kan findes under begge navne i Indeks. Du skal så registrere hende med de to mænd og tilknytte børnene til de respektive fædre.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Lone Wredstrøm
Indlæg: 66
Tilmeldt: søn 09-03-2008 21:51
Geografisk sted: København
Kontakt:

dobbelt identitet

Indlægaf Lone Wredstrøm » søn 13-07-2014 15:35

Tusind tak, det virker, da jeg også lige havde fået tilrettet navnelisten til at vise og henvise til alternative navne.

:lol:
Lone


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster