Kan ikke lukke Legacy ned

Få hjælp til det som ikke lige passer andre steder

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Grethe Frost
Indlæg: 33
Tilmeldt: tors 13-03-2014 14:19
Kontakt:

Kan ikke lukke Legacy ned

Indlægaf Grethe Frost » søn 30-03-2014 00:06

Jeg bruger hver dag Legacy de luxe programmet og pludselig i aften kan jeg ikke lukke det ned. Der kommer fejlen - Legacy svarer ikke -. Jeg har ikke gjort andet end jeg plejer. Er der nogen som har en ide til at løse det?

Venlig hilsen

Grethe Frost

Brugeravatar
Ove Steen Hansen
Indlæg: 284
Tilmeldt: fre 07-05-2010 17:39
Geografisk sted: Odense SØ
Kontakt:

Indlægaf Ove Steen Hansen » søn 30-03-2014 08:47

Problemet er sikkert løst, når du tænder for komputeren igen. At et program ikke svarer, sker en gang imellem. Så kan du lukke programmet ved hjælp af joblisten. Klik med højre musetast på proceslinjen og vælg Jobliste.
Ove Steen Hansen

Legacy Deluxe 9 (sidste opdatering) og Windows 10.

KennethK
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors 02-06-2005 04:21
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Indlægaf KennethK » tirs 01-04-2014 09:51

Jeg har oplevet det samme som Grethe, hvor Legacy 8 ikke kan lukkes ned, men omvendt heller ikke er i "svarer ikke"-tilstand. Altså en besynderlig form for limbo, hvor programmet kører, men ikke reagerer.

Det sker også ofte, at genvejstaster pludseligt ikke virker (fx "S" for at hente søgevinduet eller "F4" for en liste over tilknyttede kilder) for så alligevel at virke igen efter et stykke tid. Umiddelbart synes det helt vilkårligt, hvornår genvejstasterne virker og hvornår de ikke gør.

vh Kenneth

Grethe Frost
Indlæg: 33
Tilmeldt: tors 13-03-2014 14:19
Kontakt:

Indlægaf Grethe Frost » ons 02-04-2014 19:06

Hej Ove

Desværre hjalp det ikke at lukke min pc ned (jeg prøvede det flere gange). I stedet lavede jeg en systemgendannelse - troede jeg. Desværre fik jeg i stedet gendannet min pc fra starten, så jeg var ikke meget værd, da det gik op for mig. Men nu er problemet løst, men ellers tak for hjælpen.

Venlig hilsen Grethe Frost


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster