Jeg opdaterede Legacy 9 i søndags til den nyeste version på min pc med Win 10, og fik efterfølgende en fejlmelding 339, men har løst det ved at køre programmet som administrator. Men under arbejdet med at løse problemet, var et af mine første forsøg, at slette Legacy, for så efterfølgende at installere det igen.
Jeg sikkerhedskopier mit arbejde hver gang inden jeg lukker Legacy, men efter opdatering syntes jeg at programmet var umanerlig hurtigt til det. Nu er det så gået op for mig at det åbenbart slet ikke laver en sikkerhedskopi når jeg klikker på Fil -> Sikkerhedskopier. Stien som den viser hvor backuppen skal gemmes er standard C:\Users\GL\Documents\Legacy Family Tree\Data men når jeg går ind i mappen for at finde backuppen, så er den der ikke!
Jeg har så forsøgt at ændre stien til hvor backuppen skal gemmes, men problemet er det sammen, da jeg efterfølgende ikke kan finde filen.
Hvad gør jeg forkert?
Kan ikke finde sikkerhedskopi efter opdatering
Redaktører: Testere, Oversættergruppe
Kan ikke finde sikkerhedskopi efter opdatering
Gitte
Legacy 9.0.0.456 Deluxe & Windows 11
Legacy 9.0.0.456 Deluxe & Windows 11
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5172
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Kan ikke finde sikkerhedskopi efter opdatering
Det er nok ikke din sikkerhedskopi, der ligger der, men din egentlige slægtsfil - det er standardmappen, hvor Legacy gemmer dine slægtsfiler, ikke sikkerhedskopier. Sikkerhedskopier har endelsen .zip, og de børunder ingen omstændigheder gemmes på din PC, men på et eksternt medie.
Du kan læse mere her i seneste nyhedsbrev http://legacydansk.dk/onewebmedia/Nyhedsbrev_1-2018.pdf
Du kan læse mere her i seneste nyhedsbrev http://legacydansk.dk/onewebmedia/Nyhedsbrev_1-2018.pdf
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Re: Kan ikke finde sikkerhedskopi efter opdatering
Problemet viste sig at være mit anti virus program - Bullguard - som havde sat en fil fra Legacy i karantæne. Så efter at have ført den tilbage virker det nu igen
Gitte
Legacy 9.0.0.456 Deluxe & Windows 11
Legacy 9.0.0.456 Deluxe & Windows 11
Tilbage til "Import og eksport af data"
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster