Gedcom til MyHeritage

Få hjælp til import og eksport af data fra GEDCOM og andre filer.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

annesen
Indlæg: 6
Tilmeldt: lør 11-10-2008 20:04
Geografisk sted: Sønderborg
Kontakt:

Gedcom til MyHeritage

Indlægaf annesen » tirs 19-01-2016 14:21

Jeg har som mange andre glæde af at bruge flere slægtsprogrammer (Geni, MyHeritag, Legacy) da der er styrker og svagheder ved alle programmer.

Efter at både Legacy og MyHeritage har opdateret deres version til 8.xx er det ikke mere mulig at opdatere de GEDCOM-filer Legacy laver til MyHeritage. Fejlmelding "Integritets problemer opdaget i dit projekt"

Det er måske ikke Legacys problem, men er der andre her på forum der har oplevet det samme, at MyHeritage ikke kan opdaterer disse data fra Legacy-GEDCOM?

Og skulle I havde fundet en løsning på problemet?

Jeg er ganske tilfreds med Legacy, men mangler at programmet er fulgt med tiden og har lavet en bedre internetversion og brugerflade. Så dette en opfordring til udviklerne ;-)

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5143
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Gedcom til MyHeritage

Indlægaf Anne Marie H » tirs 19-01-2016 15:38

annesen skrev:Jeg har som mange andre glæde af at bruge flere slægtsprogrammer (Geni, MyHeritag, Legacy) da der er styrker og svagheder ved alle programmer.

Efter at både Legacy og MyHeritage har opdateret deres version til 8.xx er det ikke mere mulig at opdatere de GEDCOM-filer Legacy laver til MyHeritage. Fejlmelding "Integritets problemer opdaget i dit projekt"

Det er måske ikke Legacys problem, men er der andre her på forum der har oplevet det samme, at MyHeritage ikke kan opdaterer disse data fra Legacy-GEDCOM?

Og skulle I havde fundet en løsning på problemet?

Jeg er ganske tilfreds med Legacy, men mangler at programmet er fulgt med tiden og har lavet en bedre internetversion og brugerflade. Så dette en opfordring til udviklerne ;-)


Tak for det, men udviklerne læser desværre ikke med her i Forum. Jeg kan forslå, at du bruger linket på Legacy startside "Foreslå en ny funktion" :) Selvom jeg krydser fingre for, at Legacy aldrig bliver sammenlignelig med MyHeritage, som jeg aldrig nogensinde selv ville betro mine data til...

Husk også Legacys nemme adgang til FamilySearch, hvor du kan tjekke dine personer direkte i FamilySearch.

Og så vil jeg da gerne foreslå dig f.eks. at bruge TNG til din hjemmeside i stedet for at betale i dyre domme for MyH. Vi er mange Legacy-brugere, der bruger den software til vores egne hjemmesider, og den indeholder også en dansk sprogfil. Det giver dig mulighed for selv at styre dine data både på din PC og din hjemmeside. Jeg kan jo se, at du allerede har egen hjemmeside, så invester de 30 USD, som TNG koster én gang for alle. Her kan du se eksempler på forskellige sider med TNG-skabelonen http://www.tngsitebuilding.com/usersites.php

Du laver en gedcom i Legacy - uploader til TNG, så er du kørende.

Hvis du er på Facebook, så er der et dansk forum for TNG der.

Bare lidt ideer for en fem-øre :D
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Import og eksport af data"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster