Hej...

Få hjælp til import og eksport af data fra GEDCOM og andre filer.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Charlotte45
Indlæg: 2
Tilmeldt: man 26-05-2014 21:47
Kontakt:

Hej...

Indlægaf Charlotte45 » man 26-05-2014 22:01

Jeg har brug for lidt hjælp, jeg har downlord gedcom fil, flere gange men uden held, jeg kan ikke flytte mine filer fra MyHeritage/ Tree builder.. over til legacy.
Jeg har ikke legasy deluxe, forde jeg har ikke nogle af de betalingskort som vist ved betaling...

Så jeg høre om i ikke har mulighed for at sende en link som jeg bruge og downlort GEDCOMFIL...
for har prøvet allt andet uden held... og jeg er ved at være lidt muggen over at jeg ikke kan overføre mine filer fra et andet slægtstræ...

Vh. Charlottecfd.



[/i][/b]

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5151
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » tirs 27-05-2014 22:45

Nu skriver du jo ikke, hvad og hvor det går galt, men allerførst så skal du jo sikre dig, at din GEDCOM-fil fra MH er i orden. Hvis du søger her i Forum, vil du se, at du ikke er den første, der har problemer med GEDCOM-filerne fra MH.

Dernæst skal du importere din GEDCOM-fil i Legacy, du kan ikke bare åbne den uden videre.

Jeg går ud fra, at det er Legacy 8 standardversionen, du har.

Klik på det hvide L i den blå cirkel i øverste venstre hjørne, klik på Ny fil... Nu åbnes vinduet Hvad ønsker du at gøre? Klik på knappen Importer fra et andet program... Følg derefter vejledningen.

God fornøjelse med det, og spørg endelig igen, hvis der er andre spørgsmål.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Charlotte45
Indlæg: 2
Tilmeldt: man 26-05-2014 21:47
Kontakt:

Indlægaf Charlotte45 » tirs 03-06-2014 18:55

amh skrev:Nu skriver du jo ikke, hvad og hvor det går galt, men allerførst så skal du jo sikre dig, at din GEDCOM-fil fra MH er i orden. Hvis du søger her i Forum, vil du se, at du ikke er den første, der har problemer med GEDCOM-filerne fra MH.

Dernæst skal du importere din GEDCOM-fil i Legacy, du kan ikke bare åbne den uden videre.

Jeg går ud fra, at det er Legacy 8 standardversionen, du har.

Klik på det hvide L i den blå cirkel i øverste venstre hjørne, klik på Ny fil... Nu åbnes vinduet Hvad ønsker du at gøre? Klik på knappen Importer fra et andet program... Følg derefter vejledningen.

God fornøjelse med det, og spørg endelig igen, hvis der er andre spørgsmål.



Hej...

Tak for hjælpen, har endelig fået lavet gedcomfil og har også fået den sat ind på 2 andre slægtstræer...


Tilbage til "Import og eksport af data"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster