Indlægaf Anne Marie H » søn 13-12-2020 20:05
Jeg må indrømme, at jeg ikke kan overskue, hvad du mener, der er problemet.
Men jeg vil igen foreslå, at du har dine mediefiler i samme mappe som datafilerne, nemlig den mappe, du kalder software.
Jeg kan ikke kontrollere umiddelbart, om alt er med i min backup, da jeg har ca. 2.500 billeder i mine 26 undermapper, som alle ligger i standardmappen. Hvis Legacy under sikkerhedskopieringen finder brudte links til billeder, så får du en melding, der siger, at du skal kontrollere Valg > Tilpas > 6. Filplaceringer. Der får du så en liste, der fortæller dig, hvilke filer der mangler, dvs. hvor linket mellem billede og person, skal gendannes.
Man skal være opmærksom på, at kun billeder, der er knyttet til personer/par/begivenheder bliver sikkerhedskopieret. Hvis man har billeder liggende i mapperne, der ikke knyttet til nogen/noget, så sikkerhedskopieres disse ikke. Og i øvrigt zippes billederne ikke ved sikkerhedskopieringen, selvom endelsen er .zip, dvs at man kan åbne sikkerhedskopien helt almindeligt fra stifinderen og tjekke, om alle de forventede billeder er med i sikkerhedskopien.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.368 + Windows 10)