Generationer i slægtstavler.

Få hjælp til opsætning og udskrift af rapporter.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Hanne Krogmann
Indlæg: 15
Tilmeldt: tirs 21-02-2017 14:36
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Generationer i slægtstavler.

Indlægaf Hanne Krogmann » lør 04-12-2021 19:35

Her er et print af min sidste værktøjslinie efter geninstalleringen. Jeg har installeret fra Edge, som er min normale browser, og også fra Chrome, og fra Firefox.
Fejlen kan vel ikke ligge i at det er en helt ny computer som har windows 11 installeret.
Vedhæftede filer
Uden titel.png
(65.5 KiB) Ikke downloadet endnu

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5151
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Generationer i slægtstavler.

Indlægaf Anne Marie H » søn 05-12-2021 09:40

Ingen af vores testere har meldt fejl ind omkring brugen af Windows 11, så det tror jeg ikke er årsagen.

Du skal gøre et sidste forsøg og afinstallere Legacy fuldstændig. Det gøres ved at klikke på UNWISE-funktionen, som du finder via Stifinder her C:\Program Files (x86)\Legacy9
UNWISE.jpg
(205.8 KiB) Ikke downloadet endnu


Kun på den måde får du afinstalleret ALLE Legacy filer fra din computer (Fjern-funktionen er ikke nok). Når det er gjort, skal du genstarte din PC (ikke kun LUK computeren) og installere Legacy på ny herfra http://legacydansk.com/?page=downloadLegacy

Jeg håber, at det retter op på problemet. Hvis ikke, skal du sende mig et skærmprint af Værktøjslinjen fra Legacy Slægtstavler, der viser din værktøjslinje UDEN pilene, der kan ændre antal generationer i slægtstavlen.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Hanne Krogmann
Indlæg: 15
Tilmeldt: tirs 21-02-2017 14:36
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Generationer i slægtstavler.

Indlægaf Hanne Krogmann » søn 05-12-2021 17:21

Jeg har gjort alt som skrevet, det virker ikke. Jeg har prøvet på min mands pc (windows 10), der virkede det fint (med pile) og så overført programmet til min via ekstern harddisk, så virkede det ikke. Jeg medsender skærmprint.
Vedhæftede filer
tavler.png
(185.58 KiB) Ikke downloadet endnu

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5151
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Generationer i slægtstavler.

Indlægaf Anne Marie H » søn 05-12-2021 21:10

Der er nu ingen tvivl om, at problemet skal findes på din computer,,og jeg har desværre ikke andre løsninger end dem, jeg har præsenteret dig for tidligere. Det undrer mig, at Legacy slægtstavler vises med engelsk sprog i din udgave. Ved download fra det lonk, jeg har anvist, bør en korrekt installation være på dansk.

Du kan i øvrigt ikke installere Legacy med kopi fra en anden computer, det løser ikke problemet. Legacy skal installeres fra det link, jeg henviser til.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Rapporter"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster