Slægtstavler - Bestil tavle

Få hjælp til opsætning og udskrift af rapporter.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Christian Sørensen
Indlæg: 26
Tilmeldt: fre 15-09-2006 23:31
Geografisk sted: Kongens Lyngby
Kontakt:

Slægtstavler - Bestil tavle

Indlægaf Christian Sørensen » tors 16-09-2021 15:28

Bestil Tavle knappen vises ikke i Legacy 9.0:
Ifølge den danske Legacy 9.0 Brugermanuals side 174 skulle der under 'Fanen udgiv' findes en option 'Bestil tavle' til brug for udskrift af en større tavle hos et kopicenter, samt tilpasning af den professionelle layout proces for denne før bestilling. Jeg har den nyeste opdatering af programmet, version 9.0.0.393, og kan ikke lokalisere denne knap!
Jeg er naturligvis bekendt med, at man kan udskrive sin slægtstavle i pdf-format, men jeg undrer mig dog over, hvor 'Bestil tavle' knappen er forsvundet hen, når den nu omtales i den danske brugermanual for Legacy 9.0.
Jeg afventer med spænding en mulig forklaring herpå og takker herfor på forhånd, idet jeg rigtig gerne vil udskrive en tavle i stort format hos et kopicenter og savner en grundig brugervejledning hertil.
Mvh
Christian Sørensen

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5144
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Slægtstavler - Bestil tavle

Indlægaf Anne Marie H » tors 16-09-2021 18:29

Det er en mulighed, der er afskaffet. Det var et amerikansk printcenter, så ikke en fordel for danske brugere umiddelbart.

Du kan danne en fil i flere formater, som du kan levere til danske printshops. De fleste vil nok have en pdf-fil, men spørg dig frem, inden du bestiller.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Christian Sørensen
Indlæg: 26
Tilmeldt: fre 15-09-2006 23:31
Geografisk sted: Kongens Lyngby
Kontakt:

Re: Slægtstavler - Bestil tavle

Indlægaf Christian Sørensen » fre 24-09-2021 15:51

Tusind tak for altid hurtigt svar. Jeg prøver med en PDF-fil. Mvh Christian


Tilbage til "Rapporter"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster