Generelle notater

Få hjælp til opsætning og udskrift af rapporter.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

erling agesen
Indlæg: 98
Tilmeldt: tirs 28-06-2005 18:39
Kontakt:

Generelle notater

Indlægaf erling agesen » fre 17-07-2020 13:15

Efter ca. 15 års brug af Legacy har jeg brug for at gennemse og rydde op i notatfelterne.
Jeg leder derfor efter en rapport, som udskriver alle personer med indhold i "Generelle Notater", hhv. "Forskningsnotater" og "Medicinske noatter",
hver rapporttype for sig.

Erling A.

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5143
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Generelle notater

Indlægaf Anne Marie H » fre 17-07-2020 14:58

Det kan du kun finde ved hjælp af Søg, se vedlagte
SogNotater.jpg
(207.83 KiB) Ikke downloadet endnu


Jeg har søgt med bogstavet 'e' som indhold i teksten. Det er de færreste tekster, der ikke indeholder et e, så du kan være ret sikker på at finde alle de personer, der har notater tilknyttet. Det samme gør du med Notater: Medicinske og Notater: Forskning

Når søgelisten er klar, så kan du udskrive den, eller give personerne et mærke, hvorefter du altid kan finde mærket og rette notaterne til, efterhånden som du får tid. Når det er gjort, sletter du mærket, og dermed ved du altid, hvor du er nået til.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

erling agesen
Indlæg: 98
Tilmeldt: tirs 28-06-2005 18:39
Kontakt:

Re: Generelle notater

Indlægaf erling agesen » fre 17-07-2020 21:31

Mange tak for vejledningen; det virker fint - 132 hits.
Jeg fandt ud af, at de samme 132 hits kan søges ved at vælge: "ikke lig med" + et tomt felt i det, der skal søges efter.

Iøvrigt savner jeg en mailadvisering - jeg har sat flueben i "Giv mig besked ved besvarelse"

Erling A.

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5143
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Generelle notater

Indlægaf Anne Marie H » fre 17-07-2020 22:37

erling agesen skrev:Mange tak for vejledningen; det virker fint - 132 hits.
Jeg fandt ud af, at de samme 132 hits kan søges ved at vælge: "ikke lig med" + et tomt felt i det, der skal søges efter.

Iøvrigt savner jeg en mailadvisering - jeg har sat flueben i "Giv mig besked ved besvarelse"

Erling A.


Ja, naturligvis vil søgning på et tomt felt være noget smartere :D

Mht. mailadviseringen, så er det et problem hos nogle og ikke hos andre. Desværre kan vi ikke finde løsningen på problemet, så man må selv huske at tjekke, hvis man venter svar på et spørgsmål. Jeg får heller ikke selv adviseringer, men er jo af åbenlyse årsager nødt til at tjekke forum under alle omstændigheder :D
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Rapporter"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster