Hej
Jeg kan ikke udskrive fra kronologirapport i Legacy 9, vers. 9.0.0.169 de luxe- Det er måske første gang, at jeg bruger denne rapport efter skift til Legacy 9.
Rapporten er på skærmen på normalvis og jeg trykker på Valg og her er der ikke mulighed for at udskrive
ingen udskrift fra kronologirapport
Redaktører: Testere, Oversættergruppe
ingen udskrift fra kronologirapport
halmholt
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5151
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: ingen udskrift fra kronologirapport
Du skal danne rapporten først ved at klikke på Valg > Rapport. Derefter kan du udskrive.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Re: ingen udskrift fra kronologirapport
Hej AnneMarie
Se under Hjælp :
Udskriv
Udskriv indholdet i Kronologivisning på din printer, næsten som det er vist på vinduet. (Se Rapport herunder for at producere en udskrift med mange muligheder)
Man kunne også i Legacy 8 udskrive på printer næsten som det er vist på skærmen, ofte på kun 1 side, hvilket kan være en fordel
mvh
Se under Hjælp :
Udskriv
Udskriv indholdet i Kronologivisning på din printer, næsten som det er vist på vinduet. (Se Rapport herunder for at producere en udskrift med mange muligheder)
Man kunne også i Legacy 8 udskrive på printer næsten som det er vist på skærmen, ofte på kun 1 side, hvilket kan være en fordel
mvh
halmholt
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5151
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: ingen udskrift fra kronologirapport
Hjælp-emnet er - som du kan se nederst - flyttet med over fra Legacy 8. Derfor er der ikke helt overensstemmelse mellem L9 og Hjælp. Det bliver rettet til efterhånden som vi finder disse småændringer, som ikke ændrer på, hvad der kan udskrives. Du kan stadig få din udskrift, det kræver blot et enkelt klik mere.
Udskriv-knappen finder du også ved at klikke på Vis Valgmuligheder... > Rapportvalg
Ændringen til Hjælp kommer i en senere opdatering.
Udskriv-knappen finder du også ved at klikke på Vis Valgmuligheder... > Rapportvalg
Ændringen til Hjælp kommer i en senere opdatering.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Re: ingen udskrift fra kronologirapport
Hej Anne Marie
Ja jeg kan godt få printet rapporten med et ekstra klik, men nu viser skærmen ikke længere kronologien for den aktuelle person men derimod for en anden ane, som jeg har arbejdet med for nogle måneder siden. Det er noget forvirrende.
Ved L8 fik jeg straks kronologien for aktuel person ved at trykke på KRONOLOGI og jeg kunne nemt printe dette skærmindhold og som regel på et ark papir.
Er det bare mig ?
mvh
Holger
Windows 10 og nyeste L9deluxe-version
Ja jeg kan godt få printet rapporten med et ekstra klik, men nu viser skærmen ikke længere kronologien for den aktuelle person men derimod for en anden ane, som jeg har arbejdet med for nogle måneder siden. Det er noget forvirrende.
Ved L8 fik jeg straks kronologien for aktuel person ved at trykke på KRONOLOGI og jeg kunne nemt printe dette skærmindhold og som regel på et ark papir.
Er det bare mig ?
mvh
Holger
Windows 10 og nyeste L9deluxe-version
halmholt
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5151
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: ingen udskrift fra kronologirapport
Hej Almholt,
Jeg har ikke hørt, at der skulle være noget galt med Kronologi-delen. Der er ikke meldt fejl ind andre steder fra, så mon ikke det er hos dig, det er galt.
Prøv at slette den usr-fil, der hedder Chron, det retter forhåbentlig op på det. Og så skal du lige sikre dig, at du har seneste opdatering 9.0.0.189, og at du også har kørt en filvedligeholdelse.
Jeg har ikke hørt, at der skulle være noget galt med Kronologi-delen. Der er ikke meldt fejl ind andre steder fra, så mon ikke det er hos dig, det er galt.
Prøv at slette den usr-fil, der hedder Chron, det retter forhåbentlig op på det. Og så skal du lige sikre dig, at du har seneste opdatering 9.0.0.189, og at du også har kørt en filvedligeholdelse.
- Vedhæftede filer
-
- Kronologirapport.jpg
- Sådan ser det ud i min udgave af Legacy 9.0.0.189
- (299.74 KiB) Ikke downloadet endnu
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Re: ingen udskrift fra kronologirapport
Hej AnneMarie
Nu har jeg kørt filvedligeholdelse og lavet back-up
jeg har 4 chron.usr-filer fra 2015 til 2017
desuden 2 FGSchron.usr-filer fra 2010
og endelig 2 indivchron.usr-filer fra 2013
Skal jeg slette dem alle ?
mvh
Holger
Nu har jeg kørt filvedligeholdelse og lavet back-up
jeg har 4 chron.usr-filer fra 2015 til 2017
desuden 2 FGSchron.usr-filer fra 2010
og endelig 2 indivchron.usr-filer fra 2013
Skal jeg slette dem alle ?
mvh
Holger
halmholt
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5151
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: ingen udskrift fra kronologirapport
Det burde du ikke have, medmindre det er opsætninger, du selv har gemt! Hvilke mapper er de gemt i?
Men slet dem endelig alle!
Men slet dem endelig alle!
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Re: ingen udskrift fra kronologirapport
Hej AnneMarie
Nu har jeg slettet de fleste- der var 3, som ikke lod sig slette, men det har bevirket, at jeg nu får den rigtige skærmvisning af den aktuelle persons kronologi- så tak for det
Men jeg kan stadig ikke uden videre printe skærmvisningen, som man kunne med L8
mvh
Holger
Nu har jeg slettet de fleste- der var 3, som ikke lod sig slette, men det har bevirket, at jeg nu får den rigtige skærmvisning af den aktuelle persons kronologi- så tak for det
Men jeg kan stadig ikke uden videre printe skærmvisningen, som man kunne med L8
mvh
Holger
halmholt
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster