Person udskrift

Få hjælp til opsætning og udskrift af rapporter.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Hanne Rud
Indlæg: 37
Tilmeldt: lør 26-08-2006 16:39
Kontakt:

Person udskrift

Indlægaf Hanne Rud » søn 14-02-2016 14:38

Er der en udskrift, der kan give mig alle indtastede oplysninger om en enkelt person i skema form?

Jeg kan ikke se, at Begivenheder/fakta kommer med.

Jeg ville gerne udskrive et personskema med de oplysninger jeg har og så tomme felter for det manglende, så jeg kan sende det til slægten til udfyldelse af de tomme felter af hvad de ved.

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5151
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Person udskrift

Indlægaf Anne Marie H » tirs 29-03-2016 17:06

Hanne Rud skrev:Er der en udskrift, der kan give mig alle indtastede oplysninger om en enkelt person i skema form?

Jeg kan ikke se, at Begivenheder/fakta kommer med.

Jeg ville gerne udskrive et personskema med de oplysninger jeg har og så tomme felter for det manglende, så jeg kan sende det til slægten til udfyldelse af de tomme felter af hvad de ved.


Har du fundet løsningen?
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Hanne Rud
Indlæg: 37
Tilmeldt: lør 26-08-2006 16:39
Kontakt:

Re: Person udskrift

Indlægaf Hanne Rud » tirs 29-03-2016 20:20

amh skrev:
Hanne Rud skrev:Er der en udskrift, der kan give mig alle indtastede oplysninger om en enkelt person i skema form?

Jeg kan ikke se, at Begivenheder/fakta kommer med.

Jeg ville gerne udskrive et personskema med de oplysninger jeg har og så tomme felter for det manglende, så jeg kan sende det til slægten til udfyldelse af de tomme felter af hvad de ved.


Har du fundet løsningen?


Nej jeg fandt desværre ikke en løsning.
En Personrapport var nok det nærmeste jeg kunne komme, men den var ikke helt så skema-agtig som jeg ønskede.

Jeg fremstillede i stedet det vedhæftede skema, som nu er udsendt til slægten. Jeg kopierede de informationer jeg havde over i skemaet (copy/paste) og har gemt en fil for hver person. Nu kan fætter/kusiner etc. så gå igang med at udfylde. Det smarte er, at det kan udfyldes i Adobe Acrobat og så sendes tilbage.

mvh Hanne
Vedhæftede filer
Person tomt skema.pdf
(103.97 KiB) Downloadet 499 gange
Senest rettet af Hanne Rud tirs 29-03-2016 22:36, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5151
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » tirs 29-03-2016 22:13

Der er jo flere af rapporterne, der kan udskrives som tomme rapporter, som du måske kunne bruge. Derudover er der jo den rapport, der hedder Interviewspørgsmål, som har mange standardspørgsmål, hvor du kan vælge alle, eller kun en delmængde, og som også giver mulighed for selv at tilføje spørgsmål.

Interviewspørgsmål finder du under fanen Rapporter > Andre rapporter.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Rapporter"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster