Udskriver datoer til Personer

Få hjælp til opsætning og udskrift af rapporter.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

fma
Indlæg: 4
Tilmeldt: tirs 29-09-2015 12:45
Geografisk sted: Tilst
Kontakt:

Udskriver datoer til Personer

Indlægaf fma » tirs 29-09-2015 13:03

Hej. Jeg er ved at prøve og lave udskrifter for aner eller efterkommere for første gang, men har det problem at i stedet for datoerne og stedet er der bare tomme linjer.

Jeg er klar over at det sikkert er mig der ikke har lavet opsætningen rigtig, men jeg kan bare ikke finde hvor jeg vælger det.

Eksempel: peter petersen gift petrea petersen fra lyby sogn og er født ___-___-___ i Lyby Kirke døde den___-__-___ osv.
Så nogle datoer er med men ellers er der bare felter.

Så er der en der ved hvor jeg "sætter" alle datoerne med?

Hilsen Freddy Arndt
Freddy

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5153
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » tirs 29-09-2015 19:26

Stregerne indsættes, hvis der ikke er udfyldt datoer og steder.

Du til- eller fravælger i fanen Valg, øverst til venstre sættes/fjernes flueben ved felter under Indsæt linjer for manglende:
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

fma
Indlæg: 4
Tilmeldt: tirs 29-09-2015 12:45
Geografisk sted: Tilst
Kontakt:

udskrive datoer

Indlægaf fma » ons 30-09-2015 22:50

Hej Anne Marie

Jeg kan godt forstå at der ikke kommerdatoer med hvis de ikke er skrevet, men jeg alle de datoer med i programmet, men de bliver til tomme felter i mine anebogs rapporter.

Så hvad gør jeg forkert?

MVH Freddy
Freddy

fma
Indlæg: 4
Tilmeldt: tirs 29-09-2015 12:45
Geografisk sted: Tilst
Kontakt:

Lidt der gør forvirringen større

Indlægaf fma » ons 30-09-2015 23:09

Hej igen Anne Marie

Jeg har gjort som du skrev men uden held, der kommer stadig kun linlier i stedet for de datoer der er skrevet ind.

Men det underlige er at der kommer datoer med på nogle af personerne men ikke af andre???

Det er vel ikke noget med at jeg har opdateret programmet for nogen tid siden og skiftet til win 10.

Med venlig hilsen

Freddy
Freddy

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5153
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Lidt der gør forvirringen større

Indlægaf Anne Marie H » ons 30-09-2015 23:22

fma skrev:Hej igen Anne Marie

Jeg har gjort som du skrev men uden held, der kommer stadig kun linlier i stedet for de datoer der er skrevet ind.

Men det underlige er at der kommer datoer med på nogle af personerne men ikke af andre???

Det er vel ikke noget med at jeg har opdateret programmet for nogen tid siden og skiftet til win 10.

Med venlig hilsen

Freddy


Du skal altid opdatere programmet, og hvis ikke din udgave hedder 8.0.0.518, så skal du opdatere det.

Det har ikke noget med Windows 10 at gøre. Nok nærmere noget med, hvordan du har indtastet tingene i programmet, og hvad du medtager i dine udskrifter. Der sættes ikke streger, hvis datoerne er skrevet korrekt ind i de respektive felter.

Jeg vil gerne se en rigtig udskrift OG et skærmprint af, hvordan du har indtastet oplysningerne.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

fma
Indlæg: 4
Tilmeldt: tirs 29-09-2015 12:45
Geografisk sted: Tilst
Kontakt:

Problemer

Indlægaf fma » tors 01-10-2015 09:56

Hej igen Anne Marie

Jeg har fundet et sted der laver test af mulige problemer, og når jeg kører den kommer der en del problemer med som jeg må til at kikke igennem, så det er sikkert mig der gør noget forkert.

Vedhæfter eks.

Freddy
Freddy


Tilbage til "Rapporter"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster