Kan ikke hente gemt rapport frem

Få hjælp til opsætning og udskrift af rapporter.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

boejesen
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør 19-09-2009 20:00
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Kan ikke hente gemt rapport frem

Indlægaf boejesen » man 13-07-2015 16:06

Hej

Så har jeg lidt problemer med at gemme og hente en gemt opsætning frem i slægtsbogscentret.
når jeg forsøger at hente kommer den ikke frem.
Jeg har først haft oprettet en ny bogopsætning - valgt de kapitler som jeg vil have og derefter gemt ved at klikke på "gem nuværende bogopsætning". Når jeg så senere vil hente den komme den ikke frem.
Er der evt. nogle usr filer, som jeg kan prøve at slette og som måske kan udbedre problemet?
Hilsen
Peter Bøjesen Jensen
hjemmeside: www.boejesen.dk

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5155
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Kan ikke hente gemt rapport frem

Indlægaf Anne Marie H » man 13-07-2015 20:32

boejesen skrev:Hej

Så har jeg lidt problemer med at gemme og hente en gemt opsætning frem i slægtsbogscentret.
når jeg forsøger at hente kommer den ikke frem.
Jeg har først haft oprettet en ny bogopsætning - valgt de kapitler som jeg vil have og derefter gemt ved at klikke på "gem nuværende bogopsætning". Når jeg så senere vil hente den komme den ikke frem.
Er der evt. nogle usr filer, som jeg kan prøve at slette og som måske kan udbedre problemet?


Når du begynder på en bog allerførste gang, skal du klikke på Opret en ny bogopsætning og give den et navn, inden du går i gang. Derefter laver du de indstillinger osv., du ønsker og går i gang med arbejdet på din bog/dit manuskript. Når du ikke gider mere den dag, så klikker du på Gem nuværende bogopsætning. Du skal så naturligvis sikre dig, at den gemmes under det navn, som du gav den i første omgang.

Næste gang du vil arbejde med bogen, skal du klikke på knappen Hent en gemt bogopsætning og vælge den bog, du ønsker at arbejde med. Du kan nu arbejde videre med bogen. Kun på den måde kan du være sikker på, at alle dine tilføjelser og ændringer bliver gemt korrekt.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

boejesen
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør 19-09-2009 20:00
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Indlægaf boejesen » man 13-07-2015 20:41

Hej igen
Tror jeg har fundet fidusen.
Jeg tror, at det var fordi, at jeg ændrede på nogle ting uden at oprette en ny bogopsætning først, og det gav så ændringer i den gemte, selv om jeg ikke klikkede på gem.
Hilsen

Peter Bøjesen Jensen

hjemmeside: www.boejesen.dk

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5155
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » man 13-07-2015 20:47

Det er meget vigtigt at følge den procedure, jeg har beskrevet ovenfor. I modsat fald kan man ikke forvente, at bogen bliver korrekt udført.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Rapporter"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster