Data hos forkerte personer

Få hjælp til opsætning og udskrift af rapporter.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

IngeJohansen
Indlæg: 3
Tilmeldt: lør 28-02-2015 11:51
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Data hos forkerte personer

Indlægaf IngeJohansen » lør 28-02-2015 12:54

Problemet er at jeg klikker på en persons "forside" med navn, født etc kommer der en boks med begivenheder fakta, der står CMTS når jeg trykker på denne linje, kan der komme en note frem der ikke hører hjemme under denne PERSON, eks. Bodil Johanne Hansdatter født 1832, Væth, Ørum Sogn. I CMTS står der "Niels er født 1760, døbt 10 august 1760 i Voldum.
Forældre Laurs Nielsen Kok og hustru Marie Cathrine Jensdatter.
Faddere ved dåben: Maren Nielsdatter af Skader, Niels Kok og Rasmus Kok af Skader, Peder Kok, Søren Kok og Hans Bødkers kone af Voldum." Cry
Jeg har 5.300 PERSONER i mit slægtstræ det er mange der skal gennemgås og rettes, er der en nem måde at gøre det på?
Hilsen Inge
I.Johansen

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5155
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » lør 28-02-2015 19:01

Hvilken udgave af Legacy har du? Versionsnummer? Standard eller Deluxe?

Dernæst så tror jeg, at vi skal tjekke dine indstillinger. Det lyder som om, at du indtaster dine data i den del af Legacy, der er beregnet til medlemmer af mormonkirken. Er du af LDS?
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

IngeJohansen
Indlæg: 3
Tilmeldt: lør 28-02-2015 11:51
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Indlægaf IngeJohansen » søn 01-03-2015 10:58

Hej Anne Marie!
Jeg downloadede programmet d. 6 februar og opgraderede d. 13. Så det må være nyeste udgave.
Jeg havde Family Tree Maker der en dag jeg åbnede programmet var pist væk, jeg havde gemt en kopi på et usb stick, som jeg har uploaded til Legacy. Det er ikke alle hvor problemet fremkommer, der er ikke nogen reson i hvem det fremkommer hos, jeg har efterhånden fået slettet en del. Men det ville være dejlig hvis jeg kunne gøre det af en gang, er i øvrigt meget glad for programmet.
Hilsen Inge
I.Johansen

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5155
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » søn 01-03-2015 18:19

Du skal opdatere, da der lige er kommet en opdatering. Klik på fanen Legacy startside, så finder du linket til opdatering, hvis du har Legacy Deluxe!

Det er ganske givet din import fra FTM, der er sket en fejl med. Jegbliver nødt til at se din FTM-fil (gedcom-fil), hvis jeg skal kunne hjælpe dig.

Du skal sende den til mig i en privat mail, så gennemgår jeg den og returnerer den til dig i brugbar stand :D
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5155
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » man 02-03-2015 11:57

Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Rapporter"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster