begivenhed for ægteskab til familierapport.

Få hjælp til opsætning og udskrift af rapporter.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

ucalundann
Indlæg: 3
Tilmeldt: tors 16-10-2014 10:14
Kontakt:

begivenhed for ægteskab til familierapport.

Indlægaf ucalundann » man 10-11-2014 14:17

Hvordan får man begivenheder, noteret under ægteskab, med i en familierapport?
Uanset hvordan jeg gør, kommer de tilføjede adresser ikke med, selv om jeg har skrevet det i tekstfeltet under begivenhed. :?:

M.v.h.
Ulla

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5153
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: begivenhed for ægteskab til familierapport.

Indlægaf Anne Marie H » tirs 11-11-2014 11:29

ucalundann skrev:Hvordan får man begivenheder, noteret under ægteskab, med i en familierapport?
Uanset hvordan jeg gør, kommer de tilføjede adresser ikke med, selv om jeg har skrevet det i tekstfeltet under begivenhed. :?:

M.v.h.
Ulla


Faktisk bør du indskrive adressen for den pågældende begivenhed under Adresse-feltet, se vedlagte skærmprint. Når man skriver sine adresser ind i det dertil beregnede adresse-felt, vil man kunne genbruge adressen igen og igen, fuldstændig som Stedangivelserne, se Masterlisterne.

Men ellers må det være et flueben, som du mangler at sætte, se under Rapportvalg...
Vedhæftede filer
begivenhed.jpg
(131.74 KiB) Downloadet 135 gange
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

ucalundann
Indlæg: 3
Tilmeldt: tors 16-10-2014 10:14
Kontakt:

Re: begivenhed for ægteskab til familierapport.

Indlægaf ucalundann » man 15-12-2014 09:40

amh skrev:
ucalundann skrev:Hvordan får man begivenheder, noteret under ægteskab, med i en familierapport?
Uanset hvordan jeg gør, kommer de tilføjede adresser ikke med, selv om jeg har skrevet det i tekstfeltet under begivenhed. :?:

M.v.h.
Ulla


Faktisk bør du indskrive adressen for den pågældende begivenhed under Adresse-feltet, se vedlagte skærmprint. Når man skriver sine adresser ind i det dertil beregnede adresse-felt, vil man kunne genbruge adressen igen og igen, fuldstændig som Stedangivelserne, se Masterlisterne.

Men ellers må det være et flueben, som du mangler at sætte, se under Rapportvalg...


Mange tak, nu virker det. :lol:


Tilbage til "Rapporter"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster